Home> Opleidingstraject> Karaktervorming

karakter­vorming

Jezus wandelde drie jaar lang met zijn discipelen. Hij onderwees ze niet alleen, hij stelde ze ook bloot aan alledaagse en minder alledaagse situaties om ze te trainen en hun karakter te vormen. Je kunt veel kennis opdoen, maar zonder karaktervorming kun je niet krachtig wandelen in je roeping.

Karakter­vormingsweek

Aan het begin van het eerste jaar van de fulltime Bijbelschool gaan we direct een week van plezier tegemoet waarin je door middel van oefeningen en onderwijs wordt uitgedaagd in je karakter om zo het beste uit jezelf te halen. Het zal een enerverende en levensveranderende tijd gaan worden waarin we God uitnodigen om een krachtig werk te doen in de fundamenten van ons geloof!

Coaching

Zodra jij start op de Revival & Ministry School, word je persoonlijk gecoacht om te groeien in je karakter en krijg je begeleiding om het onderwijs helemaal eigen te maken. Dit is belangrijk om vrucht te gaan dragen op alle terreinen van je leven en je bediening. Tijdens de coaching sessies wordt ook besproken waar jij je persoonlijk (nog) in kunt ontwikkelen. Je ontvangt sleutels om zowel in karakter als in competenties grote stappen te kunnen maken.

Je wordt gecoacht op de volgende vier gebieden:

• Karaktervorming

• Leervaardigheden

• Leiderschap

• Starten van een organisatie

Karakter­vorming in de praktijk

Jaarlijks organiseren we een missiereis, ga je aan de slag met Outreach en loop je in het derde jaar stage om praktijkervaring op te doen. Dit zijn uitgelezen kansen om te groeien in karakter door de dingen waar je in de praktijk tegenaan loopt.

Meer informatie?

Ben jij geïnteresseerd in het volgen van de Revival & Ministry School? Vraag dan de digitale brochure aan voor meer informatie of meld je aan voor een informatieavond!