Home> Over de school

Over de school

We geloven dat God een machtig plan heeft voor Nederland waarbij honderdduizenden mensen gered en gediscipeld gaan worden en er dus ook (veel) nieuwe kerken en bedieningen gestart (moeten) gaan worden. Via deze school willen we mensen daarvoor trainen.

Het karakter van de school

Training

De Frontrunners Revival & Ministry School traint studenten om de roeping die God voor hun leven heeft, te vinden, te volgen en te vervullen.

Roeping

De Frontrunners Revival & Ministry School is niet gericht op mensen die een tussenjaar willen doen, maar richt zich op mensen die ervaren dat ze een roeping van God hebben en daar concreet in getraind en begeleid willen worden

Gods Woord

We richten ons op het onderwijzen van de geestelijke principes uit Gods Woord, waardoor je krachtig kunt gaan wandelen in jouw roeping.

Praktische sleutels

Je ontvangt praktische sleutels om jouw (toekomstige) organisatie goed op te kunnen bouwen.

Wat maakt deze fulltime school zo uniek?

Wat kan onze Frontrunners Revival & Ministry School toevoegen aan jouw roeping of bediening? Misschien heb je jouw leven al opgebouwd, heb of werk je al in een bediening of ben je reeds toegewijd aan een taak in de kerk. Wat is dan de toevoeging van de Frontrunners Revival & Ministry School? En waarom is deze school zo anders dan andere (vaak parttime) Bijbelscholen?

• We zijn geen tussenjaar maar een trainingsschool naar het model van Jezus.

• We leren je de geestelijke kant zoals prediken, zieken genezen, demonen uitdrijven, discipelschap, profeteren en Gods leiding volgen. Je leert echter ook de praktische kant: Hoe start je een kerk of bediening en hoe zorg je ervoor dat een kerk of bediening groeit?

• Je wordt niet alleen getraind op geestelijke gebied, maar we coachen je ook in je karakter.

• We trainen je niet alleen. We zenden je ook uit en blijven je begeleiden.

• We creëren een omgeving met gelijkgestemden zodat jij kunt optrekken met anderen die ook een (soortgelijke) roeping hebben en die najagen. Zo versterk je elkaar en leer je van elkaar.

• We hebben unieke mogelijkheden om jou mee te laten lopen in de praktijk.

En dat alles doen we gratis!

Docenten

De docenten die op onze fulltime Bijbelschool het onderwijs verzorgen, hebben allemaal één verlangen gemeen: revival brengen in Nederland. Onze docenten hebben zelf krachtige bedieningen en veel ervaring in het starten en/of het leiden ervan. Zij gaan jou naar een hoger level tillen!

Tom de Wal

Visionair en docent

Stefan van Eck

Projectleider

Wendy van der Linden

Bijbelschoolcoördinator

Jeanine de Lange

Onderwijskundige

Het team achter de Revival & Ministry School

Het kernteam van de Revival & Ministry School bestaat uit gedreven mensen met een hart voor revival in Nederland. Vanuit die passie bouwen ze aan het klaarstomen van een nieuwe generatie vol geloof en kracht van de Heilige Geest om Nederland te transformeren voor het Koninkrijk van God

Meer informatie?

Ben jij geïnteresseerd in het volgen van de Revival & Ministry School? Vraag dan de digitale brochure aan voor meer informatie of meld je aan voor een informatieavond!