Home> Over de school> Praktisch

Hoe zit de fulltime Bijbel­school praktisch in elkaar?

Hoe zit het met schooltijden? Hoeveel dagen per week? Wat zijn de kosten? En waar moet ik praktisch rekening mee houden? Je ontdekt het op deze pagina!

Hoe ziet de Revival & Ministry School er praktisch uit?

Lestijden

Je bent wekelijks (met uitzondering van de schoolvakanties) van maandag tot en met donderdag van 8.00 tot 16.30 uur aanwezig bij Frontrunners Ministries. Daarnaast heb je buiten de lestijden nog ongeveer 1 dagdeel (4 uur) per week nodig om te studeren.

Karaktervormingsweek

In jaar 1 en 2 ga je op karaktervormingsweek. In het derde jaar loop je stage.

Praktijkervaring

Praktijkervaring op te doen in het genezen van zieken, demonen uitdrijven en het uitvoeren van praktische (organisatorische) taken.

Missietrip

Elk schooljaar wordt er een missietrip ingepland waar je aan deelneemt. Dit is een belangrijk onderdeel van de lesstof.

Wat zijn de lestijden en dagindeling?

• 08:00 – 09:00 Glory time (gebed, aanbidding, gaven van de Geest, mediteren op het Woord)
  • 09:00 – 12.20 Onderwijs
  • 12.20 – 13.00 Lunch
  • 13.00 – 14.00 Onderwijs en/of verwerking onderwijs
  • 14.00 – 16.15 Verwerking onderwijs
  • 16.15 – 16.30 Opruimen

Op de woensdagmiddagen zullen we regelmatig op outreach gaan.

Kosten

De Frontrunners Fulltime Revival & Ministry School is een ‘gratis’ Bijbelschool, omdat we willen investeren in de volgende generatie leiders, voorgangers en bedieningen en omdat we niet willen dat financiën een hindernis zijn voor het getraind worden in je roeping.

De school is op de volgende manier financieel vormgegeven. Je betaalt per jaar

een bepaald bedrag aan collegegeld. Het totaal aan betaalde collegegelden krijg je bij het afronden van de Bijbelschool weer terug als startbudget voor het opzetten van een nieuwe kerk of bediening.

Daarnaast betaal je € 500,- aan inschrijfkosten. Deze kosten betaal je eenmalig

voor de gehele vier jaar en krijg je niet terug als startbudget.

In de brochure vind je alle informatie over collegegeld en overige kosten.

Veel gestelde vragen

Hoe lang duurt de school en op welke dagen heb je les?

Hoeveel collegegeld betaal je voor de school?

Ben ik na aanmelding gelijk ingeschreven als student?

Word je persoonlijk begeleid tijdens het volgen van de school?

Wordt de school (ook) in het Engels gegeven?

Kan je de Revival & Ministry School online volgen?

Is het mogelijk om de opleiding enkel 2 jaar te volgen?

Meer informatie?

Ben jij geïnteresseerd in het volgen van de Revival & Ministry School? Vraag dan de digitale brochure aan voor meer informatie of meld je aan voor een informatieavond!