Home> Opleidingstraject> Praktijk

Praktijk

Kennis opdoen is een ding, maar het toepassen van die kennis in de praktijk is waar je echt ziet of je het onderwijs eigen hebt gemaakt. De Revival & Ministry School kan niet zonder praktijk en daarom focussen we daar sterk op binnen de school.

Projecten

Door verschillende projectvormen word je uitgedaagd om te leren en te groeien. Je gaat bijvoorbeeld een cursus geven, diensten van kerken bezoeken en in je gemeente aan de slag met een specifieke opdracht.

Stages

We vinden het belangrijk dat je goed voorbereid het ‘werkveld’ ingaat. Daarom loop je in het derde jaar stage om zo praktijkervaring op te doen bij een erkende kerk of bediening. Je leert functioneren in een kerk of bediening, kunt praktisch aan de slag met het toepassen van het onderwijs en je wordt gevormd in je karakter door te dienen, uit te stappen en te leren van de mensen om je heen.

Outreach

De boodschap van het evangelie is scherp en actueel voor ieder mens. Daarom trainen wij jou om je geloof handen en voeten te geven. Je leert om op straat met mensen te bidden, het evangelie te delen en zieken te genezen, zodat je vrijmoedig bent in al het goede werk! Lets go!

Missietrips

Tijdens de jaarlijkse missiereis word je extra uitgedaagd om de geleerde vaardigheden in de praktijk te brengen. Je doet veel praktische ervaring op waardoor geestelijke principes in je hart gaan landen. Deze ervaringen mag je delen met jouw medestudenten waardoor je elkaar in geloof kunt versterken. Daarnaast leer je door de missietrips om in elke situatie sterk in je karakter te blijven staan.

Meer informatie?

Ben jij geïnteresseerd in het volgen van de Revival & Ministry School? Vraag dan de digitale brochure aan voor meer informatie of meld je aan voor een informatieavond!